Wie ben je nou echt? Waarom bestaat jouw merk? Doe je wat je doet met een expliciete reden, of doe je het alleen om elke dag te overleven?
Branding is het vertellen van een echt verhaal. Ik wil impact maken, de waarheid op tafel krijgen en verhalen vertellen. Ik ben ervan overtuigd dat wanneer een verhaal écht is, het meer impact heeft. Hierdoor kan de ontvanger zich met jullie identificeren.
Met een echt verhaal hoef je niet meer te doen alsof, je kunt gewoon jezelf zijn. En ja, iedereen heeft een verhaal die het waard is te vertellen. Mijn missie is dan ook om jouw verhaal naar boven te halen, op te schrijven en door te vertellen. Want wanneer jouw verhaal goed is, is die van mij dat ook.
Een verhaal heeft een gedachtegoed, een strategie en een persoonlijkheid. Het heeft een begin; het gedachtegoed. Een verhaal gaat ergens naar toe; een strategie. En een verhaal moet op zijn eigen manier verteld worden; de persoonlijkheid.
Wie ben je nou echt? Waarom bestaat jouw merk? Doe je wat je doet met een expliciete reden, of doe je het alleen om elke dag te overleven?
Branding is het vertellen van een echt verhaal. Ik wil impact maken, de waarheid op tafel krijgen en verhalen vertellen. Ik ben ervan overtuigd dat wanneer een verhaal écht is, het meer impact heeft. Hierdoor kan de ontvanger zich met jullie identificeren.
Met een echt verhaal hoef je niet meer te doen alsof, je kunt gewoon jezelf zijn. En ja, iedereen heeft een verhaal die het waard is te vertellen. Mijn missie is dan ook om jouw verhaal naar boven te halen, op te schrijven en door te vertellen. Want wanneer jouw verhaal goed is, is die van mij dat ook.
Een verhaal heeft een gedachtegoed, een strategie en een persoonlijkheid. Het heeft een begin; het gedachtegoed. Een verhaal gaat ergens naar toe; een strategie. En een verhaal moet op zijn eigen manier verteld worden; de persoonlijkheid.
King of Concepts gaat over in BAAS. - Branding as a service.
Nieuw merk, zelfde diensten = duidelijker verhaal.