Who are you?

Wat is jouw verhaal en hoe wil je daarmee verder? Hier ga ik je mee helpen.

Who are you?

Wat is jouw verhaal en hoe wil je daarmee verder? Hier kan ik je mee helpen.

Merkidentiteit

Branding Freelancer: We ontwikkelen samen een brand code om het verhaal duidelijk te kunnen vertellen. Dat is de handleiding voor jullie merk.

Wie ben je nou echt? Waarom bestaat jouw merk? Doe je wat je doet met een expliciete reden, of doe je het alleen om elke dag te overleven?

Branding is het vertellen van een echt verhaal. Ik wil impact maken, de waarheid op tafel krijgen en verhalen vertellen. Ik ben ervan overtuigd dat wanneer een verhaal écht is, het meer impact heeft. Hierdoor kan de ontvanger zich met jullie identificeren.

Branding freelancer nodig?

Met een echt verhaal hoef je niet meer te doen alsof, je kunt gewoon jezelf zijn. En ja, iedereen heeft een verhaal die het waard is te vertellen. Mijn missie is dan ook om jouw verhaal naar boven te halen, op te schrijven en door te vertellen. Want wanneer jouw verhaal goed is, is die van mij dat ook.

Een verhaal heeft een gedachtegoed, een strategie en een persoonlijkheid. Het heeft een begin; het gedachtegoed. Een verhaal gaat ergens naar toe; een strategie. En een verhaal moet op zijn eigen manier verteld worden; de persoonlijkheid.

Merkidentiteit

Branding freelancer: We ontwikkelen samen een brand code om het verhaal duidelijk te kunnen vertellen. Dat is de handleiding voor jullie merk.

Wie ben je nou echt? Waarom bestaat jouw merk? Doe je wat je doet met een expliciete reden, of doe je het alleen om elke dag te overleven?

Branding is het vertellen van een echt verhaal. Ik wil impact maken, de waarheid op tafel krijgen en verhalen vertellen. Ik ben ervan overtuigd dat wanneer een verhaal écht is, het meer impact heeft. Hierdoor kan de ontvanger zich met jullie identificeren.

Branding freelancer nodig?

Met een echt verhaal hoef je niet meer te doen alsof, je kunt gewoon jezelf zijn. En ja, iedereen heeft een verhaal die het waard is te vertellen. Mijn missie is dan ook om jouw verhaal naar boven te halen, op te schrijven en door te vertellen. Want wanneer jouw verhaal goed is, is die van mij dat ook.

Een verhaal heeft een gedachtegoed, een strategie en een persoonlijkheid. Het heeft een begin; het gedachtegoed. Een verhaal gaat ergens naar toe; een strategie. En een verhaal moet op zijn eigen manier verteld worden; de persoonlijkheid.

01. Het gedachtegoed

Elk verhaal heeft een ontstaan; een gedachtegoed waarmee de organisatie is begonnen. Deze bestaat onder andere uit een visie, een missie, kernwaarden en het hoofddoel van de organisatie.

02. Strategie

Elk verhaal is uniek en wordt op zijn eigen manier verteld. In dit onderdeel worden de keuzes gemaakt en kaders vastgesteld over hoe het merk naar buiten zal treden.

03. Persoonlijkheid

Om een consistente organisatie te zijn wordt er een karakter gecreëerd. De organisatie heeft bepaalde normen en waarden, praat op een bepaalde manier en gedraagt zich op zijn eigen manier. Dit onderdeel bestaat onder andere uit de merkpersoonlijkheid, de tone of voice en de kaders voor de kleuren.

01. Het gedachtegoed

Elk verhaal heeft een ontstaan; een gedachtegoed waarmee de organisatie is begonnen. Deze bestaat onder andere uit een visie, een missie, kernwaarden en het hoofddoel van de organisatie.

02. Strategie

Elk verhaal is uniek en wordt op zijn eigen manier verteld. In dit onderdeel worden de keuzes gemaakt en kaders vastgesteld over hoe het merk naar buiten zal treden.

03. Persoonlijkheid

Om een consistente organisatie te zijn wordt er een karakter gecreëerd. De organisatie heeft bepaalde normen en waarden, praat op een bepaalde manier en gedraagt zich op zijn eigen manier. Dit onderdeel bestaat onder andere uit de merkpersoonlijkheid, de tone of voice en de kaders voor de kleuren.

King of Concepts = BAAS.

King of Concepts gaat over in BAAS. - Branding as a service.

Nieuw merk, zelfde diensten = duidelijker verhaal.

Klik op de afbeelding om naar de nieuwe website te gaan.

Branding as a service