Fotografie en beeld zijn een sterk middel om informatie over te brengen. Vaak wordt het verhaal uitgelegd met woorden. Beeld wordt veelal gebruikt om de sfeer rondom het verhaal te creëren. Hierdoor zijn mensen eerder in staat om een verhaal te begrijpen. Beide elementen zijn dus even essentieel om een boodschap over te brengen. Om die reden heeft fotografie ook een plekje binnen marketing en grafisch vormgeving gekregen.
Ik schiet vanuit een commercieel oogpunt. Hiermee bedoel ik te zeggen: de foto’s die ik schiet zo vaak mogelijk gebruikt kunnen worden, zowel voor social media, als voor je website of andere uitingen.
Een kijkje in mijn dubbelzijdige dimensie
waarin ik tijd zie als geheel, niet heel veel anders dan dat ik de mens zie.
Verandering blijft anders naar gelang de tijd verstrijkt.
Zo zie ik dat less toch more is, doordat iets kleins zichzelf laat groeien.
Het moment dat het licht te zien is, is de rest slechts nog aan mij.
Niets is zo ongrijpbaar en verklaarbaar als de tijd.
Het juiste moment brengt de toekomst met zich mee.
Dat voel je, als je het gezicht ziet.
Zigzaggend gaat een blik alsof hij nergens is.
Niet landt, niet begrijpt, maar toch geraakt wordt.
En steeds weer en steeds meer, zie ik wat ik zou zijn,
als ik geen creatie was, maar toch slechts een fractie van de tijd.
Zo blijkt als ik steeds terug kijk in de tijd, maar als ik naar voren kijk mezelf en de toekomst zie.
In die dubbelzijdige dimensie.
Fotografie en beeld zijn een sterk middel om informatie over te brengen. Vaak wordt het verhaal uitgelegd met woorden. Beeld wordt veelal gebruikt om de sfeer rondom het verhaal te creëren. Hierdoor zijn mensen eerder in staat om een verhaal te begrijpen. Beide elementen zijn dus even essentieel om een boodschap over te brengen. Om die reden heeft fotografie ook een plekje binnen marketing en grafisch vormgeving gekregen.
Ik schiet vanuit een commercieel oogpunt. Hiermee bedoel ik te zeggen: de foto’s die ik schiet zo vaak mogelijk gebruikt kunnen worden, zowel voor social media, als voor je website of andere uitingen.
Tegenwoordig kan iedereen foto’s maken met z’n telefoon. Alleen, de een ziet andere dingen dan de ander. Ik maak minder snel de standaardfoto’s, maar liever content uit de onverwachte invalshoek. Dat kan ik ook voor jou doen. Niet overtuigd, bekijk wat foto’s hieronder.
Het belangrijkste is om jouw organisatie zo goed mogelijk in beeld te krijgen. De foto’s kunnen gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Denk aan foto’s voor op de website, voor social media of voor in jaarverslagen. Onder deze categorie valt teamfotografie en interieurfotografie.
Bij deze soort fotografie staat jouw product of dienst centraal. Wil je de producten die je verkoopt of diensten die je aanbiedt laten fotograferen? Vraag me naar wat voorbeelden, en kijk of het wat voor je is.
King of Concepts gaat over in BAAS. - Branding as a service.
Nieuw merk, zelfde diensten = duidelijker verhaal.