Als freelance vormgever staat bij de strategie van grafisch vormgeven één vraag centraal: wat wil je uitstralen naar de klant? In principe kan alles. Daarvoor moeten we wel eerst onderzoek doen. Er wordt gekeken naar de huisstijl van het merk. Hoe is het merk vormgegeven? Wat is de achterliggende gedachte van het merk? Welke uitstraling past bij het merk? Met de antwoorden op deze vragen hebben we een goede basis. Nu kunnen we aan de slag met het concept. Een proces van schetsen en aanpassen is begonnen. Het definitieve concept wordt uitgewerkt.
Wanneer beide partijen tevreden zijn, wordt het ontwerp verder geïmplementeerd. Pas dan voeren we het nieuwe ontwerp door.
Als freelance vormgever staat bij de strategie van grafisch vormgeven één vraag centraal: wat wil je uitstralen naar de klant? In principe kan alles. Daarvoor moeten we wel eerst onderzoek doen. Er wordt gekeken naar de huisstijl van het merk. Hoe is het merk vormgegeven? Wat is de achterliggende gedachte van het merk? Welke uitstraling past bij het merk? Met de antwoorden op deze vragen hebben we een goede basis. Nu kunnen we aan de slag met het concept. Een proces van schetsen en aanpassen is begonnen. Het definitieve concept wordt uitgewerkt.
Wanneer beide partijen tevreden zijn, wordt het ontwerp verder geïmplementeerd. Pas dan voeren we het nieuwe ontwerp door.
King of Concepts gaat over in BAAS. - Branding as a service.
Nieuw merk, zelfde diensten = duidelijker verhaal.