Tekst
werkt.

Een goed verhaal is een verhaal dat je kunt doorvertellen. Kan je je voorstellen hoeveel kansen je laat liggen als je verhaal verkeerd opgeschreven is?

Tekst
werkt.

Een goed verhaal is een verhaal dat je kunt doorvertellen. Kan je je voorstellen hoeveel kansen je laat liggen als je verhaal verkeerd opgeschreven is?

Copywriting voor het vertellen van je verhaal

Rete-goede teksten op papier, op een scherm of in een blad. Dit is wat je wilt, maar vaak niet zelf voor elkaar krijgt.

Je wilt je voordoen als woordkunstenaar, taalfantast, en dat begrijp ik maar al te goed. Een bulk aan content a 200.000 woorden hoeft ook geen probleem te zijn. Of ja, niet de jouwe meer. Maar goed – het liefst schrijf ik proza, content waar je bij weg kunt dromen.

Communiceren via het geschreven woord gaat over meer dan alleen spelling en grammatica. Ieder merk heeft een eigen identiteit. Deze moet dan ook in de tekstuele communicatie naar buiten komen. Daarom zal ik je copy schrijven aan de hand van de tone of voice en schrijfstijl die voor jouw merk gelden. Uiteraard wordt dit gedaan vanuit een vooraf vastgestelde marketing strategie, zodat iedere tekst efficiënt tot stand komt en het beoogde effect heeft.

Als storyteller interpreteer ik jouw merk en zorg ik ervoor dat de teksten die geschreven worden doen wat jij wilt dat ze doen. Wil je SEO-teksten die ervoor zorgen dat jouw pagina’s beter ranken in Google? Of wil je juist betere social content, zodat jij beter zichtbaar bent voor jouw doelgroep? Als storyteller kruip ik in de huid van jouw bedrijf en communiceert op jouw manier.

Dit kan bijvoorbeeld ook in het Engels: “A powerful plant stands strong, shines bright like a diamond, and gives oxygen back to mother nature – like a child who takes care of the elderly.”

Copywriting voor het vertellen van je verhaal

Rete-goede teksten op papier, op een scherm of in een blad. Dit is wat je wilt, maar vaak niet zelf voor elkaar krijgt.

Je wilt je voordoen als woordkunstenaar, taalfantast, en dat begrijp ik maar al te goed. Een bulk aan content a 200.000 woorden hoeft ook geen probleem te zijn. Of ja, niet de jouwe meer. Maar goed – het liefst schrijf ik proza, content waar je bij weg kunt dromen.

Communiceren via het geschreven woord gaat over meer dan alleen spelling en grammatica. Ieder merk heeft een eigen identiteit. Deze moet dan ook in de tekstuele communicatie naar buiten komen. Daarom zal ik je copy schrijven aan de hand van de tone of voice en schrijfstijl die voor jouw merk gelden. Uiteraard wordt dit gedaan vanuit een vooraf vastgestelde marketing strategie, zodat iedere tekst efficiënt tot stand komt en het beoogde effect heeft.

Als storyteller interpreteer ik jouw merk en zorg ik ervoor dat de teksten die geschreven worden doen wat jij wilt dat ze doen. Wil je SEO-teksten die ervoor zorgen dat jouw pagina’s beter ranken in Google? Of wil je juist betere social content, zodat jij beter zichtbaar bent voor jouw doelgroep? Als storyteller kruip ik in de huid van jouw bedrijf en communiceert op jouw manier.

Dit kan bijvoorbeeld ook in het Engels: “A powerful plant stands strong, shines bright like a diamond, and gives oxygen back to mother nature – like a child who takes care of the elderly.”