Ik ben
een nerd.

Online marketing werkt niet zeg je? Vraag je dan af hoe je hier terecht gekomen bent.

Ik ben
een nerd.

Online marketing werkt niet zeg je? Vraag je dan af hoe je hier terecht gekomen bent.

Beeld - tekst - code. Dat is wat je nodig hebt.

Online zichtbaarheid leidt tot meer klanten. Punt. Ben je op zoek naar meer bezoekers op je website? Moeite met scoren in Google? Of wil je zichtbaar zijn op social media, maar heb je geen idee waar je moet beginnen? Goed dat je er bent. Ik ga je helpen.

Een doordachte bedrijfsstrategie is voor elke onderneming van levensbelang. Hier kan ik je van alles over te vertellen. Het gaat om de bedrijfsstrategie, maar ook bij een marketingcampagne mag een doordachte strategie niet ontbreken. Om die reden begin ik altijd met het onderzoek en de strategie die de fundering vormen van jouw online campagne.

We kijken eerst naar de huidige situatie. Waar word je al op gevonden? Hoe doet je concurrentie het? Waar komen de bezoekers vandaan? Als we dit weten zijn we al een stukje verder. We hebben in ieder geval een goede basis te pakken.

De strategie bepalen we aan de hand van een aantal doelstellingen. Wat is er haalbaar? Wat wil je bereiken met je online marketingstrategie?

Daarna kijken we welke verschillende kanalen daar het beste bij passen. Hier schrijven we een plan op, zodat we pas van start gaan als we beiden vertrouwen hebben in de bepaalde strategie.

Dit kan trouwens prima op 2 a4tjes.

Ik hou van een pragmatische aanpak, waarbij we aan een half woord genoeg moeten hebben.

Beeld - tekst - code. Dat is wat je nodig hebt.

Online zichtbaarheid leidt tot meer klanten. Punt. Ben je op zoek naar meer bezoekers op je website? Moeite met scoren in Google? Of wil je zichtbaar zijn op social media, maar heb je geen idee waar je moet beginnen? Goed dat je er bent. Ik ga je helpen.

Een doordachte bedrijfsstrategie is voor elke onderneming van levensbelang. Hier kan ik je van alles over te vertellen. Het gaat om de bedrijfsstrategie, maar ook bij een marketingcampagne mag een doordachte strategie niet ontbreken. Om die reden begin ik altijd met het onderzoek en de strategie die de fundering vormen van jouw online campagne.

We kijken eerst naar de huidige situatie. Waar word je al op gevonden? Hoe doet je concurrentie het? Waar komen de bezoekers vandaan? Als we dit weten zijn we al een stukje verder. We hebben in ieder geval een goede basis te pakken.

De strategie bepalen we aan de hand van een aantal doelstellingen. Wat is er haalbaar? Wat wil je bereiken met je online marketingstrategie?

Daarna kijken we welke verschillende kanalen daar het beste bij passen. Hier schrijven we een plan op, zodat we pas van start gaan als we beiden vertrouwen hebben in de bepaalde strategie.

Dit kan trouwens prima op 2 a4tjes.

Ik hou van een pragmatische aanpak, waarbij we aan een half woord genoeg moeten hebben.

Wat we gaan doen

Beeld

Het belangrijkste is om jouw verhaal zo goed mogelijk in beeld te krijgen. De foto’s kunnen gebruikt worden voor verschillende doeleinden, maar minimaal wel voor op de website, voor social media of bij je thuis aan de muur ter stimulans dat je nog harder moet werken.

  • Teamfotografie: met goede portretfoto’s val je op en wek je vertrouwen.
  • Sfeerfotografie: met sfeerfotografie leg je jouw organisatie op de mooiste manier vast. Laat je klanten de sfeer binnen jouw organisatie proeven.
  • Random content: soms lijkt het alsof content random is, maar wat voor jou heel normaal is – is voor de ander bijzonder. Dit is content dat werkt.

Tekst

Uit ervaring weet ik dat het wachten op de foto’s of teksten van klanten het langst duurt. Je hebt daar gewoon geen zin in.

Daarom heb ik een standaard format ontwikkeld waar ik je vragen stel, zodat jij gewoon je verhaal kunt doen.
Ik typ net zo snel mee als jij kunt praten, en binnen een uur hebben we al snel 4 a4tjes aan tekst op papier staan.

Code

Code zorgt ervoor dat we dingen kunnen automatiseren, want hoe hard ik ook wil werken – ik ben liever lui dan moe – ik streef naar efficiëntie. De juiste inrichting van code zorgt voor een verhoogde vindbaarheid, iets wat leidt tot nieuwe klanten.

Dit kan bijv. zijn:
– verbeterde inrichting van je huidige website voor verhoogde vindbaarheid;
– het inrichten van een e-mailmarketing template in bijv. mailchimp;
– het geautomatiseerd importeren van je bestaande relaties;
– semi-automatisch gegenereerde teksten op basis van een keyword schema;
– het geautomatiseerd publiceren van je ontwikkeldecontent;
– het ontwikkelen van een scrape om data te genereren.
– nog veel meer uiteraard.