Ik wil je ook graag laten zien wat ik zelf als ondernemer doe. Een goede adviseur is, naar mijn idee, namelijk zelf ook bereid om te investeren. Daarom vertel ik je graag meer over de bedrijven die ik heb opgericht, of waar ik in geïnvesteerd heb. Benieuwd naar deze bedrijven? Vraag gerust!
Ik wil je graag zien wat ik als ondernemer doe. Want een goede adviseur is bereid om zelf ook te investeren. Daarom vertel ik je graag meer over de bedrijven die ik heb opgericht, of in geïnvesteerd heb. Benieuwd naar deze bedrijven? Vraag gerust!
Mocht je een samenwerking met me overwegen, stel me dan vooral de vraag: ‘Siv, wat zou je doen als het jouw bedrijf was?’. Ik geef je zo het eerlijke antwoord, waarbij je direct weet hoe ik bepaalde dingen aan zou pakken. Vanuit deze positie kunnen we kijken naar de vervolgstappen. Je kunt uiteraard altijd vrijblijvend een afspraak maken. Bel gerust!
Stel, je barst van de energie en creativiteit. En je hebt ook nog eens muzikaal talent. Als kleine jongen moedig je de militairen en andere fanatieke lopers al aan langs de kant. Tien jaar later richt je je eigen organisatie op, waar je het motto ‘Rise by lifting others’ als missie voor ogen hebt. Hoe tof zou het zijn als mensen de slogan van je eigen bedrijf mee zingen?
Stel, je barst van de energie en creativiteit. En je hebt ook nog eens muzikaal talent. Als kleine jongen moedig je de militairen en andere fanatieke lopers al aan langs de kant. Tien jaar later richt je je eigen organisatie op, waar je het motto ‘Rise by lifting others’ als missie voor ogen hebt. Hoe tof zou het zijn als mensen de slogan van je eigen bedrijf mee zingen?
De telefoon ging. Het was Jeroen van den Hoogen, de bierbrouwer. We hadden eerder voor hem een (video) gemaakt, en hij belde nu met een bijzonder verhaal. Deze prettig gestoorde man, geen atleet uit het boekje, professioneel bierbrouwer, frikadellen etende brandweerman, 1.90 lange boekhouder, maar bovenal super toffe gozer ging de (Iron man) 2019 van Maastricht lopen.
De telefoon ging. Het was Jeroen van den Hoogen, de bierbrouwer. We hadden eerder voor hem een (video) gemaakt, en hij belde nu met een bijzonder verhaal. Deze prettig gestoorde man, geen atleet uit het boekje, professioneel bierbrouwer, frikadellen etende brandweerman, 1.90 lange boekhouder, maar bovenal super toffe gozer ging de (Iron man) 2019 van Maastricht lopen.
“Kunnen jullie een visuele identiteit voor ons ontwikkelen?” was de vraag die ons werd gesteld toen Hans en Maurice van ’t Biermenneke op het idee kwamen om een winkel te openen vanuit hun passie voor speciaalbieren. Op 22 maart 2018 kwamen de mannen van ’t Biermenneke bij Nimma langs voor een identiteitsessie. Hieruit volgde een wederzijds tevreden resultaat.
“Kunnen jullie een visuele identiteit voor ons ontwikkelen?” was de vraag die ons werd gesteld toen Hans en Maurice van ’t Biermenneke op het idee kwamen om een winkel te openen vanuit hun passie voor speciaalbieren. Op 22 maart 2018 kwamen de mannen van ’t Biermenneke bij Nimma langs voor een identiteitsessie. Hieruit volgde een wederzijds tevreden resultaat.
Soeka is een chocolaatje waar je van moet genieten. Het is geen hap, slik, weg chocola. Soeka wil de mensen bewust maken van wat ze eten. Bewust van het feit dat ze iets bijzonders hebben gekocht. Met deze prachtige visie zijn wij begonnen dit concept te visualiseren.
Soeka is een chocolaatje waar je van moet genieten. Het is geen hap, slik, weg chocola. Soeka wil de mensen bewust maken van wat ze eten. Bewust van het feit dat ze iets bijzonders hebben gekocht. Met deze prachtige visie zijn wij begonnen dit concept te visualiseren.
“We willen een origineel relatiegeschenk creëren voor kerst. We willen graag iets out of the box. Kunnen jullie ons hiermee helpen?” Natuurlijk kunnen wij dat. Nadat wij het bedrijf beter leerden kennen, kwam naar boven dat GUS-TRANS GmbH waarde hecht aan persoonlijk contact, kennis van zaken hebben en snel kunnen schakelen. Hieruit is het nieuwe bordspel ontstaan.
“We willen een origineel relatiegeschenk creëren voor kerst. We willen graag iets out of the box. Kunnen jullie ons hiermee helpen?” Natuurlijk kunnen wij dat. Nadat wij het bedrijf beter leerden kennen, kwam naar boven dat GUS-TRANS GmbH waarde hecht aan persoonlijk contact, kennis van zaken hebben en snel kunnen schakelen. Hieruit is het nieuwe bordspel ontstaan.
Dedicated Fashion staat niet alleen bekend om zijn hippe mannenkleding, maar ook om zijn hechte band met Nijmegen en de kleding met verwijzingen naar de oudste stad van Nederland. Ons werd gevraagd om een reclamecampagne op te zetten die goed zichtbaar is en dat het veel mensen zou bereiken. Hoe pak je dat dan aan? Wat wil je laten zien? En misschien nog wel belangrijker: hoe zorg je ervoor dat de reclame ook daadwerkelijk wordt opgemerkt, zowel on- als offline?
Dedicated Fashion staat niet alleen bekend om zijn hippe mannenkleding, maar ook om zijn hechte band met Nijmegen en de kleding met verwijzingen naar de oudste stad van Nederland. Ons werd gevraagd om een reclamecampagne op te zetten die goed zichtbaar is en dat het veel mensen zou bereiken. Hoe pak je dat dan aan? Wat wil je laten zien? En misschien nog wel belangrijker: hoe zorg je ervoor dat de reclame ook daadwerkelijk wordt opgemerkt, zowel on- als offline?
Een voetbalkantine die qua interieur sterk doet denken aan een buurthuis uit de jaren tachtig en een speelveld dat meer lijkt op een stroeve savanne dan op een strak biljartlaken: het probleem waar VV Ouwe Syl uit het Friese Oudebildtzijl mee kampt. Geld om grondig te renoveren en een kunstgrasveld aan te leggen? Dat is er niet.
Een voetbalkantine die qua interieur sterk doet denken aan een buurthuis uit de jaren tachtig en een speelveld dat meer lijkt op een stroeve savanne dan op een strak biljartlaken: het probleem waar VV Ouwe Syl uit het Friese Oudebildtzijl mee kampt. Geld om grondig te renoveren en een kunstgrasveld aan te leggen? Dat is er niet.
King of Concepts gaat over in BAAS. - Branding as a service.
Nieuw merk, zelfde diensten = duidelijker verhaal.