Welkom in m'n hoofd.

Welkom in m'n hoofd.

Ik ben Siv.

Als concept developer ben ik iedere dag bezig met het vertellen van verhalen. Maar voor wie besta ik eigenlijk?

Ik ben een ondernemer, een vakidioot, die zich vastbijt in ieder project dat hij voor zijn neus krijgt. Een creatieveling die niets liever doen dan toffe content creëren, vanuit welke discipline dan ook. Of dat nou branding of marketing is, ik ga door totdat het beoogde resultaat behaald is.

Ieder bedrijf is uniek, en dat weet ook jij als geen ander. Daarom zet ik bij ieder project een nieuwe bril op zodat ik door de ogen van jouw bedrijf kan kijken en creëren. Als kameleon kan ik van gedaante wisselen zodat ik in lijn sta met jouw verhaal. Op deze manier kunnen wij samen jouw verhaal écht doorvertellen.

Stel mij daarom vooral de volgende vraag: “Siv, wat zou je doen als het jouw bedrijf was?”

Ik ben Siv.

Als concept developer ben ik iedere dag bezig met het vertellen van verhalen. Maar voor wie besta ik eigenlijk?

Ik ben een ondernemer, een vakidioot, die zich vastbijt in ieder project dat hij voor zijn neus krijgt. Een creatieveling die niets liever doen dan toffe content creëren, vanuit welke discipline dan ook. Of dat nou branding of marketing is, ik ga door totdat het beoogde resultaat behaald is.

Ieder bedrijf is uniek, en dat weet ook jij als geen ander. Daarom zet ik bij ieder project een nieuwe bril op zodat ik door de ogen van jouw bedrijf kan kijken en creëren. Als kameleon kan ik van gedaante wisselen zodat ik in lijn sta met jouw verhaal. Op deze manier kunnen wij samen jouw verhaal écht doorvertellen.

Stel mij daarom vooral de volgende vraag: “Siv, wat zou je doen als het jouw bedrijf was?”

Visie

Succesvolle ondernemers willen hun eigen verhaal creëren, een verhaal starten, en bovenal onderdeel zijn van elk goed verhaal. Ook de onuitputtelijke behoefte altijd overal alles uit te willen halen?

Proces

In een status gedreven economie help ik mensen te vertellen wat ze zouden kunnen zijn (marketing), en te vertellen wie ze echt zijn (branding).

Klanten

Klanten van King of Concepts doen er alles aan om de beste te zijn. Zij kiezen voor iemand die barst van energie, doet waar hij goed in is en een ongekende drive heeft om te knallen.

Visie

Succesvolle ondernemers willen hun eigen verhaal creëren, een verhaal starten, en bovenal onderdeel zijn van elk goed verhaal. Ook de onuitputtelijke behoefte altijd overal alles uit te willen halen?

Proces

In een status gedreven economie help ik mensen te vertellen wat ze zouden kunnen zijn (marketing), en te vertellen wie ze echt zijn (branding).

Klanten

Klanten van King of Concepts doen er alles aan om de beste te zijn. Zij kiezen voor iemand die barst van energie, doet waar hij goed in is en een ongekende drive heeft om te knallen.