Trainingen

Mijn kennis van de afgelopen 10 jaar heb ik gebundeld in een effectief brand accelerator programma. Het programma bestaat uit losse trainingen, welke uiteraard ook los te boeken zijn.

Het Accelerator programma bestaat uit twee delen. Tijdens de eerste 8 bijeenkomsten wordt het branding traject doorlopen. Branding is namelijk de basis voor ieder merk. Het vormt de rode draad van het merk en geeft ieder individu binnen de organisatie duidelijke richtlijnen. Bovendien is het belangrijk dat de merkidentiteit (branding) altijd centraal staat bij de ontwikkeling van merkuitingen. Om dicht bij jezelf te blijven, wijk je nooit af van de ontwikkelde merkidentiteit. Je anders gedragen dan je werkelijk bent, komt immers nooit geloofwaardig over.

Na de eerste 8 weken wordt er een campagneplan ontwikkeld waaruit blijkt op welke manier de merkidentiteit wordt uitgedragen. De overige workshops gaan over de invulling van dit campagneplan. Je leert hoe je bepaalde middelen effectief kunt inzetten. Zo kun je direct aan de slag.

Het Accelerator programma is tailor made. Je volgt het programma in een groep, maar de output is voor iedereen anders. Na elke workshop krijg je huiswerk mee waardoor je aan jouw eigen merk werkt. Je ontwikkelt een identiteit die optimaal aansluit op jouw merk en ontwikkelt een campagneplan die relevant is voor jouw organisatie en doelgroep. Zo weet je aan het eind van het programma precies wat je te doen staat om je doelgroep te bereiken.

Deliverables

Aan het eind van het Accelerator programma heb jij:

• Een volledig uitgewerkte merkidentiteit.
• Concrete richtlijnen voor de gehele organisatie.
• Een merktraining.
• Op papier hoe jij ervoor gaat zorgen dat medewerkers merkambassadeurs worden.
• Een campagneplan voor één jaar, inclusief doelstellingen, relevant concept, middelen en jaarplanning.
• Een pakkend merkverhaal dat jouw merkidentiteit optimaal uitdraagt.
• Concreet beeld welke online en offline middelen jij het best kunt inzetten om jouw boodschap te communiceren richting jouw doelgroep.
• Een sterke ‘story selling’ pitch.

King of Concepts = BAAS.

King of Concepts gaat over in BAAS. - Branding as a service.

Nieuw merk, zelfde diensten = duidelijker verhaal.

Klik op de afbeelding om naar de nieuwe website te gaan.

Branding as a service