Oproep tot avontuur

Mijn kennis van de afgelopen 10 jaar heb ik gebundeld in een effectief brand accelerator programma. Het programma bestaat uit losse trainingen, welke uiteraard ook los te boeken zijn.

In de allereerste bijeenkomst staat kennismaking centraal. Dat wordt gedaan door middel van een strategische sessie waarmee we teruggaan naar de kern. We doorlopen de ‘Oproep tot Avontuur’ aan de hand van een verhaal waarin jouw organisatie centraal staat. We zien het ondernemerschap als het bewandelen van een avontuurlijke weg. De weg naar het realiseren van je ondernemingsdromen en –doelen. Daarbij behandelen we weerstand, strategie, middelen en wordt er vervolgens flink op de pijnlijke plekken gedrukt om het uiterste in organisaties en mensen naar boven te halen. In deze workshop zullen de volgende thema’s worden besproken:
• Je oproep tot avontuur: op zoek naar het waarom.
• De weg: welke doelen wil je behalen?
• Weerstand: welke problemen kom je tegen?
• Helpers: wie zijn je stakeholders?
• Issues: welke issues spelen zich af bij helpers?
• Verwachtingen: wat verwacht je van je team, je klanten en overige individuen?
• Rugzak: welke middelen heb je nodig?

King of Concepts = BAAS.

King of Concepts gaat over in BAAS. - Branding as a service.

Nieuw merk, zelfde diensten = duidelijker verhaal.

Klik op de afbeelding om naar de nieuwe website te gaan.

Branding as a service