Storyselling

Mijn kennis van de afgelopen 10 jaar heb ik gebundeld in een effectief brand accelerator programma. Het programma bestaat uit losse trainingen, welke uiteraard ook los te boeken zijn.

Je identiteit is bepaald en intern gepresenteerd, je hebt een relevant merkverhaal en je hebt een campagneplan opgesteld voor één jaar. Je weet precies wat je te doen staat. Maar hoe gaan deze elementen nou zorgen voor meer sales succes? Tijdens deze workshop leer jij hoe je jouw merkverhaal het beste kunt ‘verkopen’. Eigenlijk vertellen. Want dat is wat we gaan doen, het vertellen van een verhaal. Elke keer weer. Het is belangrijk dat jij één duidelijk en consistent verhaal hebt, een pitch. De volgende elementen worden behandeld tijdens deze workshop:

• Pitch: Hoe vorm jij jouw merkverhaal om tot een story selling pitch?
• Netwerken: Hoe zorg je ervoor dat jij jezelf (en jouw organisatie) laat zien? • Tips en tricks

King of Concepts = BAAS.

King of Concepts gaat over in BAAS. - Branding as a service.

Nieuw merk, zelfde diensten = duidelijker verhaal.

Klik op de afbeelding om naar de nieuwe website te gaan.

Branding as a service